onenote

عنوان : onenote
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

سلام خسته نباشید
در نرم افزار وان نوت میخوام به وان درایو متصل بشم .منتها در قسمت اشتراک گذاری فقط امکان ارسال ایمیل هست.چطور باید این کار رو انجام بدم؟
و دائما نرم افزار هام حالت ظاهریشون عوض میشه و وهن نوت هم منوی فایل ادیت اینسرت و... نداره
آیا لازم هست آپدیت کنم؟چطور این کار رو انجام بدم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنونم


پاسخ کارشناس

با سلام
بسیار خوب ایمیل رو وارد کرده ، و برای ادامه ، بر روی Next کلیک می کنیم. باز هم لحظاتی ، صرفِ بررسیِ صحت ایمیلِ وارد شده خواهد شد. سپس یه صفحه به نمایش در میاد و از شما رمزِ ایمیلتون رو میخواد. کلمه عبور رو وارد کرده ، بر روی Sign in کلیک می کنیم.
همینطور که می بینید ، در بالا سمتِ راست نام کاربریِ هستش ، نمایش داده میشه. که نشان دهندۀ تکمیل فرایند Sign in
بسیار خوب ، مرحله اول تکمیل شد. حالا به سراغ مرحلۀ دوم ، یعنی ذخیره کردن این فایل روی OneDrive میریم.
برای این کار در کادرِ Notebook Name نام دفترچه رو وارد می کنیم. مشاهده می کنید که گزینۀ Move Notebook فعال میشه. روی این گزینه کلیک می کنیم. پس از همگام سازیِ این دفترچه در فضای ابری OneDrive نتیجۀ فرآیند در این پیغام نمایش داده میشه. Ok رو کلیک می کنیم.
همونطور که می بینید ، پس از انتقال دفترچه به فضای ابریِ مایکروسافت ابزارها و امکانات بیشتری برای اشتراک گذاریِ دفترچه در اختیارمون گذاشته میشه.
اولین گزینه ، دعوت از دیگران و یا Invite People هستش. گزینۀ بعدی فرستادن لینکِ فایل برای دیگرانه. سپس امکان اشتراک گذاری دفترچه بین دعوت شدگان در جلسات یا قرار ملاقات ها رو داریم و در نهایت یک گزینه برای انتقال دفترچۀ به اشتراک گذاشته شده رو می بینید.
و در مورد تغییر شکل نرم افزارها اینکه اگه همه برنامه هاتون مدام تغییر میکنن سیستم تون ویروس داره ولی اگه فقط برنامه های افیس هستن این پکیج افیس نصبی روی سیستم شما مشکل داره و باید نسخه دیگه ایش رو نصب کنید

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1398/02/04

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!