حذف اطلاعات، ترکیب شدن دو داری

عنوان : حذف اطلاعات، ترکیب شدن دو داری
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

با سلام و خسته نباشید
بنده ی کامپیوتر داشتم که چهار درایو داشت، زمانی که می خواستم ویندوز عوض کنم ، فقط داریو c داشتم و بقیه داریوها ترکیب شده بودند. علت این موضوع چیه هست؟


پاسخ شما



توسط موسی در تاریخ 1395/12/01


پاسخ کارشناس

با سلام.
یک احتمال این است که هنگام نصب ویندوز جدید درایو های قبلی را پاک کردید. هنگام نصب در مرحله ای که باید مکان نصب ویندوز را انتخاب کنید، قبل از انتخاب درایو برای نصب ویندوز، میتوانید درایو ها را پاک کنید یا ادغام کنید یا درایو جدید بسازید. احتمالا شما در این مرحله درایو های قبلی را پاک کردید و سپس همه را ادغام کردید.
اگر درحال کپی نسخه بک آپ گرفته شده هستید یا اگر دارید سیستم عامل دیگری بجز ویندوز نصب میکنید یا اگر دارید ویندوز ریکاوری میکنید قضیه فرق دارد.
آیا پاسخ مناسب بود؟


توسط مرتضی صادقی در تاریخ 1395/12/01


پاسخ شما

ویندوز عوض شده و پارتشین بندی صورت گرفته و اطلاعاتم حذف شده باید چیکار کنم؟

توسط موسی در تاریخ 1395/12/01


پاسخ کارشناس

قبل از کپی کردن فایل های جدید، از نرم افزار های ریکاوری استفاده کنید تا همه فایل ها بازیابی شوند. به یک هارد اکسترنال هم نیاز دارید تا فایل های پاک شده را به آنجا انتقال دهید.
برای دانلود نرم افزار ریکاوری، مثلا به سایت www.p30download.com بروید آنجا ماوس را روی گزینه "نرم افزار" نگه دارید (منوی بالا) سپس از منوی جدید که پدیدار میشود روی گزینه "کاربردی" ماوس را نگه دارید سپس از منوی باز شده روی گزینه "بازیابی اطلاعات" کلیک کنید.سپس در صفحه جدید نرم افزار wondershare recovery را دانلود کنید یا به صفحه بعدی بروید و نرم افزار remo recover را دانلود کنید. در نرم افزار remo از گزینه recover drive استفاده کنید که همه فایل ها و پوشه های درایو ها را بازیابی میکند.

سوال داشتید بپرسید.

توسط مرتضی صادقی در تاریخ 1395/12/01

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!