واتر مارک pdf و رمزگذاری

عنوان : واتر مارک pdf و رمزگذاری
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

1- یکسری پی دی اف و وورد دارم که میخوام در سایتم برای فروش بذارم. به همین خاطر نیاز هست که این اسناد رمزگذاری بشند. به چه روشی وورد و پی دی اف ها را رمزگذاری کنم که مطمئن باشه و هیچ کسی نتونه رمزشون را بشکنه. درضمن میخوام تمام اسناد چه پی دی اف و چه وورد را واتر مارک(water mark) سایتم رو بذارم. برای واتر مارک کردن وورد که میشه از خود نرم افزار استفاده کرد ولی برای واتر مارک کردن پی دی اف چیکار بکنم ؟
2- یک سری فولدر دارم که داخلش یکسری سند پی دی اف و وورد هست. اگر بخام این فولدرها رو رمزگذاری کنم و برای فروش داخل سایت بذارم، از چه روشی استفاده کنم که امن ترین و کم دردسرترین روش باشه و کسی رمزش رو نشکنه؟
اسناد و فولدرهایی که رمزگذاری شدند، چطور باید رمزش رو به مشتری بدم ؟ ایده خودم اینه که بعد از اینکه مشتری هزینه ی فولدر یا سند رو پرداخت کرد، از طریق پیامک یا ایمیل ، رمز براش ارسال بشه. ولی اگر در یک لحظه فروش بالا باشه، باید کلی وقت صرف ارسال رمز صرف بشه و در یک لحظه پاسخگوی حجم عظیمی از مشتری باشیم. روش بهتری سراغ دارید ؟
پیشاپیش ممنونم


پاسخ کارشناس

با سلام
1 - جهت رمز نگاری فایل های Word از خود نرم افزار مربوطه و جهت رمز نگاری فایل های PDF نیز میتوانید آن را ابتدا به صورت فشرده در نرم افزار WinRAR درآورده و در نهایت با قراردادن رمز عبور به صورت حروف و عدد در کنار هم عملیات مروبطه را انجام دهید.
همچنین جهت واتر مارکت کردن و ویرایش فایل های PDF به صورت سفارشی از برنامه های زیر می توانید استفاده نمایید.
لینک دانلود برنامه ها :
1 - https://soft98.ir/software/pdf/15869-pdf-annotator.html
2 - https://soft98.ir/software/pdf/2832-foxit-phantompdf-business.html
----------------
آدرس لینک ها را در مرورگرتون کپی کنید و برنامه ها رو دانلود بفرمایید.
2 - فایل های رمنگاری شده رو میتونید از طریق ارسال گروهی به صورت ای میل یا پیامک انجام دهید. یا اینکه می تونید عملیات رو بعد از پرداخت هزینه انجام دهید.

با تشکر ،
سید جواد شریعتی مهر
پاسخیاب

توسط سید جواد شریعتی مهر در تاریخ 1395/12/10

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!