Backup

عنوان : Backup
گروه درخواست : سایر موارد
شرح درخواست :

سلام
پی اس نصب کردم قسمت نقل انتقالات کپی کردم‌ تو Documents بعد حذف کردم قسمت سطل اشغالم پاک کردم میخوام بک اپ کنم‌میرم تو قسمت بک اپ خوده کامپیوتر درایو c بالا نمیاره فقط E وFبالا میاره

ممنون میشم کمکم کنین خیلی ضروریه مرسی


پاسخ کارشناس

با سلام
ویندوزتون چیه؟؟؟

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/03/23


پاسخ کارشناس

با سلام
حالا شما می تونید یه کار دیگه کنید
روی درایوی که میخواید بکاپ بگیرید کلیک راست سپس properties حالا سربرگ tools را انتخاب نمایید و گزینه back up now را انتخاب کرده و در صفحه ای که باز می شود گزینه Set Up BackUp را انتخاب کنید و حالا در صفحه جدید نام درایوی که قصد دارید نسخه بکاپ در آن ذخیره شود را انتخاب نمایید (میتونید از سی دی و دی وی دی هم برای این کار استفاده کنید) حالا next را بزنید
صفحه بعد دارای دو گزینه است که گزینه اول بکاپ از کل اطلاعات آن درایو می باشد و گزینه دوم بکاپ از اطلاعاتی که شما می خواهید است و این جا گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و next را بزنید سپس در صفحه بعد گزینه Save Settings And Run BackUp کلیک نمایید.
صفحه بک آپ گیری به گوشه تصویر میرود. میتوانید آیکون آن را در کنار ساعت مشاهده کنید.
عملیات پشتیبان گیری زمان زیادی میبرد.

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/03/23


پاسخ شما

ویندوز ۷ اون کاری که گفتین انجام دادم ولی بک اپ اصلا درایو c بالا نمیاره

توسط پژمان اصغری در تاریخ 1396/03/23


پاسخ کارشناس

با سلام
منظورتون رو درست متوجه نشدم یعنی میخواید از درایو c بکاپ بگیرید یا میخواید از بکاپ استفاده کنید؟

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/03/23


پاسخ شما

میخوام از درایو cبکاپ بگیرم چون تو قسمت documents فایلی بود حذف شده توش یه سری چیزی های شخصی بودی
یادم رفت حذفشون کردم سطل اشغالم بلافاصاله حذف کردم اون فایلو بعد چند روزیادم اومد که فایل اشتباهی حذف کردم الان میخوام فایل بکاپ کنم یه عکسی هم فرستادم براتون


من میرم قسمت تولز درایو cبکاپ میزنم صفحه ای باز میشه ولی اصلا مربوط به درایو c نیست درایو f که توش عکس و فیلم دارم بالا میاد تغییرشم میخوام بده درایو Eبالا میاد فقط

دوتا درایو cو dبالادنمیاره اصلا

توسط پژمان اصغری در تاریخ 1396/03/23


پاسخ کارشناس

با سلام
خوب از این راه برو
ز مسیر زیر شروع کنید:

Start | Control Panel | System and security | Backup and Restore

توجه کنید اگر داخل کنترل‏پنل System and Security رو نمی‏بینید احتمالن نمایش کنترل‏پنل در حالت Category نیستش، پس حالت نمایش رو به Category تغییر بدید تا دسترسی به مسیر بالا براتون امکان پذیر باشه.

۲) برای شروع تنظیمات بکاپ گرفتن روی Set up backup کلیک کنید. ممکنه یک الی دو دقیقه طول بکشه تا اینکه ویندوز جای بکاپ گرفتن را پیدا کنه.

جایی رو که می خواهید بکاپ شما در آنجا ذخیره بشه رو انتخاب کنید و دکمه Next رو کلیک کنید. شما می‏تونید یک هارد اکسترنال، از شبکه و یا از یک فلش استفاده کنید. اگر در حال بکاپ گرفتن فایل‏های بزرگ هستید و یا اینکه از system image استفاده می‏کنید حداقل شما به ۱۰GB برای بکاپ گرفتن احتیاج خواهید داشت.

۳) حالا ۲ انتخاب دارید یا اینکه ویندوز مشخص کنه از کجا بکاپ گرفته شه یا اینکه خودتون مسیر بکاپ رو مشخص کنید؛ در این صورت فقط فایل هایی که می خواهید بکاپ گرفته شه رو انتخاب می کنید. بعد از انتخاب دوباره Next رو کلیک کنید.

۴) بر روی Change Schedule کلیک کنین و زمان بکاپ رو مشخص کنید. زمانی را که می‏دونید کامپیوتر شما روشن است رو انتخاب کنید، اگر از کامپیوتر خود در طول شب استفاده نمی‏کنید به راحتی می‏تونید زمان بکاپ گرفتن را در طول شب قرار بدید.

۵) بر روی Save Settings and Run Backup کلیک و سپس Back Up Now را انتخاب کنید، در اینصورت بکاپ گرفتن از داده های شما شروع می‎‏شه و آن را ذخیره می‏کنه. بکاپ گرفتن ممکنه از چندین دقیقه و یا بیشتر شروع بشه و حتی ممکنه چند ساعت طول بکشه که این کار بستگی به فایل هایی که انتخاب کردید تا ازشون بکاپ گرفته شه داره.

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/03/23


پاسخ شما

روی بکاپ میزنم ولی اصلا درایوcنمیاره بالا فقط درایو f وe

میرم توقسمت نغییر درایو ولی cاصلا نیست با d

میشد به صورت تصویر بهتون نشون میدادم خیلی واضح میشد براتون

توسط پژمان اصغری در تاریخ 1396/03/24


پاسخ کارشناس

با سلام
بیاید به آیدی تلگرام به نشانی mahme97

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/03/24

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!