طراحی سایت

عنوان : طراحی سایت
گروه درخواست : سایر موارد
شرح درخواست :

سلام خسته نباشید. داشتن یک سایت اینترنتی موفق که در صفحه اول گوگل باشه و تیتر اول و دوم در صفحه اول باشه نیازمند چه نکاتی هستش؟ آیا بستگی به طراح سایت هم داره؟ چون بعضی از دوستانم میگن طراح داریم تا طراح کار هرکسی نیست. من شغلم فروش پوشاک هستش که تصمیم دارم در فضای مجازی هم سایتی داشته باشم به عنوان خرید پوشاک. آیا شرکت یا سازمانی وجود داره در ایران که بتونه اوت انتظارات من رو برآورده کنه و سایتی طراحی کنه تا بتونم جز تیتر اول و دوم گوگل باشم؟ هزینه اینکار حدودا تا چند تومان هستش؟


پاسخ کارشناس

با سلام
اول اینکه سایت شما باید جذابیت های لازم رو داشته باشه
اسم سایت و آدرس سایت شما باید دارای کلمات کلیدی زیادی باشد مثلا خیلی با چیزایی که توی سایت قرار میدید ارتباط داشته باشه و اسم و آدرس باید تقریبا نزدیک به اسم هایی باشه که افراد برای جستجو توی گوگل میزنن
شما همچنین برای رتبه اول باید یه سری بهینه سازی هایی انجام بدید
این بهینه سازی ها شامل رعایت استاندارهای وب در سایت، بهینه سازی ساختار سایت از نظر منوبندی، بهینه سازی قالب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در گوگل، افزایش سرعت سایت و رفع کل خطاهای سایت از نظر سئو و بهینه سازی می باشد. در برخی موارد حتی لازم است سایت جدیدی طراحی گردد. یک سایت 100% سئو سایتی است که در آن استاندارهای کد نویسی رعایت شده، آدرس دهی صفحات برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و نحوه چیدمان مطالب در سایت مناسب موتورهای جستجو باشد. همچنین تکنیک های جدیدی در گوگل معرفی شده به نام rich snippet که با استفاده از آنها می توانید رنک سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء ببخشید.

پس از بهینه سازی سایت می بایست مطالب با موضوعات مرتبط به سایت اضافه گردد. سعی نمایید مطالب با کیفیت و مورد نیاز کاربران به سایت اضافه نمایید و این کار را به صورت دوره ای یعنی روزانه و یا هفتگی انجام دهید. در تهیه مطالب خود مطالب می بایست با استفاده از کلمات کلیدی که در مرحله اول استخراج گردیده ایجاد گردد. برای ایجاد مطالب حتما با یک متخصص سئو مشورت نمایید.

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/10/21


پاسخ شما

ممنونم از راهنمایی بسیار کامل و عالیتون. با توجه به توضیحاتی که شما فرمودید آیا مرکزی در ایران وجود داره که بتونه این بهینه سازی هارو بطور کامل انجام بده؟ یا این شغل طراحی سایت آزاد هستش؟ منظورم از آزاد اینه که طراحان زیر نظر جایی نباشند.دنبال یک مرکز معتبر هستم در ایران.

توسط ماهان قنادآموز در تاریخ 1396/10/21


پاسخ کارشناس

مهندسان طراحی سایت که زیاد هستند مهم پولی هست که باید بپردازید و اگه مشکل ندارید میتونید به سایت طراحی سایت دارکوب مراجعه کنید و درخواست بدید
بنده با این سایت همکاری نداشتم ولی دوستان گفتن پشتیبانی خوبی داره
پیشنهاد میدم قبل از سفارش به قسمت تعرفه ها برید بعد ثبت سفارش بدید


با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1396/10/21

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!