نصب ویندوز۱۰روی ویندوز۷اورجینا

عنوان : نصب ویندوز۱۰روی ویندوز۷اورجینا
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

جناب آقای مهندس جوادی با درود وتشکرازپاسخ بموقع درخصوص ارتقا ویندوزاورجینال۷ به ویندوز۱۰ شایدمنظورم رادرست بیان ننمودم.قصدم ارتقا همانند زمانی است که نسخه آزمایشی ۱۰ارایه شده وپیشنهادمیشدکه کاربران رایگان ویندوز۱۰راآپدیت نمایند.آیاوقتی ورژن۷ خریداری شده بدون کرک نصب میباشدبرای ارتقابه ۱۰ وپیش نیامدن مشکل دربروزرسانی نسخه جدیدبدون DVD نصب۱۰ وفقط ازطریق مایکروسافت میشه اقدام کرد؟مراحل چگونه میباشدلطفاراهنمایی فرمایید. سپاسگزارمٍوفق باشید.


پاسخ کارشناس

با سلام و درود
مراحل زیر رو برید
مایکروسافت ابزاری برای ارتقاء ویندوز شما ارئه کرده است که براحتی بر روی هر نسخه از ویندوز اجرا می شود.
برای دانلود به لینک رو به رو بروید https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

اجرای Upgrade Installer
بعد از دانلود برنامه، آن را اجرا کنید. نام فایل دانلودی شما باید MediaCreationTool باشد. در قدم اول شما باید انخاب کنید که میخواهید این کامپیوتر را ارتقاء بدهید یا کامپیوتری دیگر، ما برفرض همین کامپیوتر پیش می رویم. پس “Upgrade this PC now” را انتخاب کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
بعد از رد کردن این مرحله سیستم شما شروع به دانلود فایل های آپدیت می کند. اجازه دهید تا روند دانلود تا ۱۰۰ درصد تکمیل شود. ندت زمانی که طول می کشد تماما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

پس از اینکه دانلود به اتمام رسیداز شما درخواست می کند تا با قوانین موافقت یا مخالفت کنید بر روی “Accept” کلیک کنید.
بعد از طی کردن مرحله ی بالا قبل از کلیک بر روی دکمه Install بر روی “Change what to keep” کلیک کنید تا برای برنامه مشخص کنید که دقیقا پس از نصب ویندوز دوست دارید چه چیزهایی را نگه و یا پاک کند.
همانطور که مشاهده می کنید.سه گزینه برای شما نشان داده می شود که معنی آنها به ترتیب زیر می باشد:

همه ی فایل ها و برنامه ها را نگه دار
فقط فایل ها را نگه دار(به معنی این است که برنامه ها را پاک کن)
هیچ چیز (به این معنی که همه فایل ها و برنامه ها وتنطیمات را پاک کن)
با توجه به توضیحات بالا درباره گزینه ها، گزینه مورد نظر خودتون رو انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اما قبل از آن نیز توضیحات زیر را بخوانید.

منظور از تنظیمات ویندوز : این تنظیمات مانند تنظیمات صفحه دسکتاپ شما یا تاریخچه مرورگرتان می باشد.

فایل های شخصی : فایل هایی که درون درایو ویندوز شما مانند فولدر دانلود یا دسکتاپ و در یوزر خودتان می باشد.

برنامه ها : در بخش برنامه ها اگر گفته باشید که پاک نشوند ویندوز ۱۰ یکبار هر برنامه را اجرا می کند و اگر به خوبی اجرا نشوند آنها را در آپدیت پاک میکند پس از آپدیت برنامه خود را مشاهده نکردید مجبور به نصب مجدد آن و نسخه ای هماهنگ با ویندوز ۱۰ هستید.

هیچ چیز Nothing : با انتخاب گزینه هیچ چیز تمامی برنامه های شما پاک می شوند و فایل های شما به فولدری با نام windows.old منتقل می شود.
بعد از اعمال تنظیمات بالا به صفحه “Ready to install” بازگردید و بر روی “Install” کلیک کنید. پس از نصب سیستم شما راه اندازی مجدد () می شود.

پس از اینکه سیستم شما راه اندزای مجدد شد برای اولین بار با صفحه GET going fast مواجه می شوید. بر روی “Use Express Settings” کلیک کنیدو از این مرحله عبور کنید.
(البته می توانید با کلیک بر روی “Customize settings” برخی از تنیمات را شخصی سازی کنید. مانند برخی از تنظیمات امنیتی که یا برخی از تنظیمات ارتباطی و … )
در صفحه Customize settings سه گزینه اول رو روی on قرار بدید و آخری رو روی off و روی Next کلیک کنید

تبریک می گوییم کار تمام است وشما موفق به ارتقاء ویندوز خود شده اید



با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/05/01

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!