پاک نشدن نرم افزار

عنوان : پاک نشدن نرم افزار
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

سلام
نرم افزار سالید ورک نصب کرده بودم بعد خراب شد بانرم افزار ان اینستالر خواستم حذفش کنم که نمیدونم اشتباها چیکارکردم بعد نرم افزار نه تو ان اینستالر پیدا بود نه توکنترل پنل اما رودکستاب وداخل درایو ویندوز بود هرکاری کردم تودرایو سی حذفش کنم نمیشد وهرکاری میکنم سالیدورک رودوباره تودرایو دیگه نصب شه نمیشه حتی ستابش هم نصب نمیشه روسیستمم هم خیلی نرم افزار دارم ایا راهی هست که بدون عوص کردن ویندوز بسه درستش کرد
ممنون


پاسخ کارشناس

با سلام
از طریق safe mode ببینید میتونید فایل هاش رو داخل درایو c پاک کنید
اگه نشد
بر روی کلید Start کلیک کرده و در کادر جستجو تایپ کنید Regedit
کلید Ctrl+F را از روی صفحه کلید بفشارید و نام کامل نرم افزار را در کادر مشخص شده وارد کرده و بر روی کلید Enter کلیک کنید . تیک گزینه Match whole string only را انتخاب کنید تا فقط نام برنامه ای که می نویسید مورد بررسی قرار بگیرد .
همانطور که مشاهده می کنید نام فولدر برنامه به صورت کامل نمایش داده شده است . کافیست بر روی فولدر یا فایل مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Delete را انتخاب کنید . ممکن است برای بعضی از برنامه ها فقط فایل مشخص به شما نمایش داده شود که شما فقط همان فایل را حذف کنید . با فشردن کلید F3 جستجو از دوباره آغاز می شود . شما باید با فشردن کلید F3 پشت سرهم جستجوی فایل های برنامه را مورد بررسی قرار بدهید و همه را حذف کنید .
هر موقع صفحه Finished searching through registry نمایش داده شد یعنی تمام فایل ها حذف شده است

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/09/21

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!