فایل ورد ذخیره شده اما پریده

عنوان : فایل ورد ذخیره شده اما پریده
گروه درخواست : سایر موارد
شرح درخواست :

سلام.فایل وردی داشتم که 228صفحه بود و تغییراتی روش اعمال کردم و ذخیره کردم و بستم.بعد امروز می بینم شده145صفحه و 83صفحه کلا پریده.چه کار کنم اون83صفحه برگرده؟ورد 2007بود.ممنون


پاسخ کارشناس

با سلام
گرچه راهکاری که میگم روی ورد 2013 به بالا جواب میده ولی شما یه تستی بکنید
در ورد به File > Manage Document > Recover Unsaved Documents بروید بعد از انجام این کار، پنجره‌ای حاوی فایل‌های ذخیره نشده به شما نمایش داده می‌شود. هرگونه فایلی که نرم‌افزار آن را به صورت اتوماتیک ذخیره کرده باشید، با پسوند ASD در این پنجره قابل نمایش است. همانطور که مشاهده می‌کنید، فایل‌ها دارای اسم‌های خاصی نیستند و شما باید به کمک تاریخ و زمان فایل‌ها، آخرین نسخه فایل خود را پیدا کنید.
اگه نبود چنین چیزی باید رو بیارید به نرم افزار های ریکاوری
Easy Office Recovery
این نرم‌افزار را می‌توان یکی از اپلیکیشن‌های مفید و واقعا کاربردی در زمینه بازیابی فایل‌های آفیس به حساب آورد. این نرم‌افزار، هارد دستگاه شما را به جهت پیدا کردن فایل‌های آفیس گم‌شده یا حذف گردیده اسکن می‌کند و در نهایت، لیستی از اینگونه فایل‌ها را به شما نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید با مرور این فایل‌ها، سند مورد نیاز خود را از میان آنها پیدا کنید.
Recuva
این اپلیکیشن، یکی از نرم‌افزارهای رایگان در این زمینه است. برای دسترسی به یک سری امکانات پیشرفته آن، باید لایسنس نرم‌افزار را خریداری نمایید. رابط کاربری Recuva در مقایسه با Easy Office Recovery کمی پیچیده‌تر است. اما برای بسیاری از موارد، کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.
تست کنید ببینید جواب میگیرید یا خیر

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/10/02

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!