غیرفعال شدن تنظیمات

عنوان : غیرفعال شدن تنظیمات
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

باسلام و خسته نباشید خاستم بپرسم چرا تمامی تنظیمات لپ تابم خاموش شده و هرکار میکنم روشن نمیشن نه روشن میشه و نه خاموش باید چیکار کنم


پاسخ کارشناس

با سلام
اگه با راه اندازی مجدد ویندوز مشکل حل نشد مراحل ذیل را انجام بدید.

1. ابتدا گزینه Start (آرم Windows) را در قسمت پایین سمت چپ صفحه نمایش خود کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید.تنظیمات باید باز شود اگر این روش کار نکرد.منوی استارت را باز کنید و Settings را از فهرست انتخاب کنید.
روش دیگر انتخاب نماد جستجو (ذره بین) در قسمت پایین سمت چپ صفحه نمایش خود است و سپس Settings را تایپ کنید.هنگامی که گزینه Settings در لیست نتایج ظاهر می شود.آن را انتخاب کنید تا تنظیمات باز شود.
میانبر صفحه کلید تنظیمات Win + I است.به عبارت دیگر کلید های ویندوز و کلید I در صفحه کلید خود را همزمان فشار دهید.تنظیمات باید باز شود.
همچنین می توانید در نوار وظیفه روی نماد Action Center (در قسمت پایین سمت راست صفحه) کلیک کرده و در مرکز اقدام ، All Settings را انتخاب کنید.
اگر هر یک از این روشهای بالا کار نکرد.در تنظیمات ویندوز گزینه Update & Security> Troubleshoot را انتخاب کنید.تا به صورت اتوماتیک مشکل شما را بررسی کند.

2. ممکن است فایل های ویندوز پاک یا خراب شده باشد.با یک دستور فایل های سیستمی را بررسی کنید.در بخش جستجوی منوی استارت cmd را تایپ کنید.از لیست Command Prompt را انتخاب کنید.در صفحه باز شده sfc / scannow را تایپ کنید.سپس Enter را بزنید.پس از اتمام بررسی فایل های ویندوز سیستم
خود را مجدداً راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا تنظیمات کار می کند یا خیر.

3.اگه باز هم مشکل حل نشد وارد کنترل پنل شوید و از قسمت user, یوزر جدید درست کنید.

با تشکر ،
اکرم صداقت پور
پاسخیاب

توسط اکرم صداقت پور در تاریخ 1399/05/13

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!