مشکل در نصب درایور پرینتر

عنوان : مشکل در نصب درایور پرینتر
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

وقتتون بخیر. من درایور پرینترم رو دانلود کردم ولی چون فایل غیر نصبی هستش باید از device manager نصب کنم که وقتی اقدام به این کار میکنم پیامی میاد که میگه بهترین درایور ها در ویندوز شما موجوده و منو به صفحه آپدیت ویندوز میفرسته . میشه راهنماییم کنید؟؟؟


پاسخ شما

جواب پرسشم کجا میاد؟؟؟؟؟؟؟

توسط وحیدشجاعی در تاریخ 1399/07/22


پاسخ کارشناس

با سلام
فایل غیرنصبی با پسوند inf باید بصورت ذیل نصب نمایید:

- در control panel سیستم خود و در بخش hardware and sound و در قسمت Devices and Printers، می توانید پرینتر خود را کنترل کنید. گزینه Add a printer را انتخاب کنید. ممكن است در پنجره Printers and Devices و در قسمت Faxes and Printer آيكون‌هاي مختلفي را ببینید. پرينتر پيش‌فرض شما با يك علامت سبزرنگ و پرينترهايي كه از روي شبكه نصب كرده‌ايد با علامت كابل شبكه مشخص هستند.

- با انتخاب گزینه Add a printer، دو گزینه فعال می شود. گزینه اول زمانی استفاده می شود که پرینتر مستقیم به کامپیوتر شما وصل است و گزینه دوم برای زمانی است که از طریق شبکه و اتصال بی سیم می خواهید پرینتر را به کامپیوتر متصل کنید. اکنون گزینه Add a local printer را انتخاب کنید.

. بدون هیچ تغییراتی بر روی کلید Next کلیک کنید.

. در صفحه ای که باز می شود قسمتی به نام Manufacturer وجود دارد. این قسمت مربوط به فهرست شرکت‌های تولید‌کننده پرینتر است. پرینتر مورد نظر را انتخاب کنید و در قسمت Printers، مدل چاپ‌گر مورد استفاده را انتخاب کنید.

. گزینه have disk را بزنید و فایل inf مربوط به درایور پرینتر مورد نظر را انتخاب و اکنون بر روی کلید Next کلیک کنید تا عملیات نصب شروع شود.

. اگر دستگاه با مشکلی روبه رو نشود، کلید Finish نمایش داده می شود و پرینتر مورد نظر به صفحه Devices and Printer اضافه می شود.


با تشکر ،
اکرم صداقت پور
پاسخیاب

توسط اکرم صداقت پور در تاریخ 1399/07/22

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!