ارور کد ۱۰

عنوان : ارور کد ۱۰
گروه درخواست : مشکلات نرم افزاری و ویندوز
شرح درخواست :

سلام
من یک تبلت لنوو thinkpad10 با سیستم عامل ویندوز دارم که بعد از تعویض ویندوز درایو قلمش (wacom)در دیوایس مننجر ارور کد10 میده که باعث میشه قلمش کار نکنه
راههای زیادی امتحان کردم ۱. حذف و نصب دوباره درایو ۲. درایو مخصوص همین تبلت و ویندوز رو از خود سایت سازنده گرفتم بازم نشد
۳. از خود دیواس مننجر آپدیت کردم بازم بی فایده بود
۴. چند بار ویندوزهای مختلف ۸ و ۱۰ عوض کردم
۵.حتی آخر کاری فکر کردم مشکل سخت افزاریه بردمش مغازه بازم نفهمیدن فقط گفتن سخت افراری نیست
۶. یکی هم پیشنهاد داد فایل dllوinfo درایو رو از سایت سازندش بگیرم دستی وارد کنم که حقیقتا سر در نیاوردم
۷. درایور ریستارت کردم که بازم هیچ
واقعا به قلمش احتیاج دارم برای نوت بردای


پاسخ شما



توسط عیسی در تاریخ 1397/05/28

فایل ضمیمه : 912271040_IMG_yyyyyyyy_yyyyyy.jpg

پاسخ کارشناس

با سلام
بسیاری از راه ها را رفتید
چند راه مونده خدمتتون ارائه میدم
آخرین Service Pack ارائه شده برای ویندوز را نصب کنید.
اگر مشکل باز حل نشده از درایور های قدیمی آن دستگاه استفاده کنید. به وبسایت شرکت سازنده آن دستگاه رفته و درایور های قدیمی دستگاه مربوط را دانلود و روی سیستم نصب کنید. هر چند که راه حل جالبی به نظر نمیرسد اما شاید درایور های جدید مشکل ساز بوده باشد و با نصب درایور های قدیمی مشکل برطرف شود ...
در صورت امکان یک دستگاه USB Hub تهیه کنید و آنرا به پورت USB کامپیوتر خود وصل کنید و دستگاه مورد نظر را به پورت USB موجود در USB Hub وصل کرده و از آن استفاده کنید. در این صورت شاید مشکلتان حل شود.
اگه نشد
شما یه قلم دست دوم برای تست بگیرید و امتحان کنید ببینید مشکل اصلی از کدوم هست

با تشکر ،
مهدی جوادی
پاسخیاب

توسط مهدی جوادی در تاریخ 1397/05/28

شما هم سوال دارید ؟

از کارشناسان پاسخیاب بپرسید!