نحوه جمع زدن در چند سیت
با سلام و ادب
من یک فایل اکسل دارم که اسامی پرسنل همراه با تعداد روز مرخصی هر کدوم به تفکیک ماه های سال در شیت های جداگانه هست. می خوام جمع تعداد روزهای مرخصی رفته هر شخص را حساب کنم. مشکل اینجاست که در هر ماه افرادی اضافه یا حذف شده اند که چون بر اساس حروف الفبا هستند ردیف ها در شیت ها مطابقت ندارد. می خوام کلیه پرسنل در یک شیت جداگانه جمع تعداد روزهای مرخصی رفته را برام حساب کنه. ممنون می شم اگه راهنماییم کنید.
چیزی جز اسامی نداره که بشه اینکارا کرد. به اسامی هم نمیشه اعتماد کرد اگه مثل هم نباشه مثلا یکیشون فاصله داشه باشه نتیجه اشتباه در میاد. تازه در دو ستون هست و فارسی.
شما ی برنامه نیاز دارید که اینکارا بکنه.
با تشکر ،
رضا دادخواه
پاسخیاب